Acte musicopoètic Coral Joia de Maig-Escola Santa Creu

El passat dissabte 20 d’abril, infants de l’escola van participar a l’acte musicopoètic organitzat per la coral Joia de Maig en motiu del seu 75è aniversari. Va ser un acte ple de música i lletra, molt bonic i entranyable. En l’acte la coral va fer entrega dels premis del concurs de dibuix i narrativa de Primària. Els infants guanyadors van mostrar els seus dibuixos i van llegir les seves narracions, tota la mainada participant van cantar les cançons apreses i finalment la coral Joia de Maig i la quitxalla de l’escola van cantar junts la cançó “Som de l’Oest”. Volem donar les gràcies a la coral per a comptar amb l’escola per a tan important celebració, per la bona organització de totes les activitats, per a acollir-nos tan bé a la seva casa i pels llibres regalats. Moltes gràcies Coral i Moltes Felicitats! Per molts anys més pugueu celebrar plens de música i germanor!