3R DIA DE FESTA MAJOR: ENTREGA DE LA RECOLLIDA SOLIDÀRIA I GRUP D’ANIMACIÓ “ROVELL D’OU”

El passat divendres dia 17 de juny es va fer l’entrega de diners a l’Associació “EMMA”, (primera associació lleidatana que lluita per les malalties rares infantils) que dona els diners a l’hospital Vall d’Hebron de Barcelona i l’Alba Bellart, autora del llibre “Univers divers” que dona els diners a l’institut de recerca biomèdica de Lleida. Van venir presencialment a l’escola i van conscienciar als nens i nenes de la importància de la col·laboració tant en les seves organitzacions com en ser solidari.

Les malalties rares tenen poc suport de l’administració ja que representen un conjunt minoritari de la població, n’existeixen més de 8.000 malalties, algunes de les quals només les té una persona i en el millor dels casos el màxim n’és 10.

Se’ls va fer entrega dels diners recollits per part de l’escola: 251,35€.

Seguidament, els nens van gaudir del grup d’animació “Rovell d’ou” amb un conjunt de tallers, tant per als més menuts com als més grans. Finalment van acabar amb un espectacle on va participar tot l’alumnat.

Per veure’n els vídeos feu clic en la imatge