Àlbum del Ramon Llull: Fem la història de l’escola

Hola a tothom,

obrim un nou espai de participació. Volem compartir el camí recorregut de l’escola. Des de l’any 1978 formem part de la vida de moltes persones, de moltes famílies, i ens agradaria construir aquest camí de records amb tots vosaltres.

En aquest email a8034382@xtec.cat ens podeu fer arribar fotografies, records, anècdotes, escrits relacionats amb el vostre pas per l’escola. Entre tots volem fer l’Àlbum del Ramon Llull.

Segur que les nenes i els nens, els nois i les noies de l’escola els hi farà molta il·lusió veure aquest àlbum i trobar-hi els vostres records, a la seva família o a ells mateixos. Tot en aquesta web.

Animeu-vos!

Aquesta és la portada. Només falteu vosaltres !

El claustre de l’escola

Benvolgudes famílies,

us informem dels mestres de l’escola: tutories, especialitats i suports educatius:

Equip Directiu

Religió Rosa Sánchez
Tècnica d’Educació Infantil (TEI) Paqui Cuestas

Apadrinem#Rubícity. Mira i Juga

El passat 5 de juny es va fer la presentació d’Apadrinem #Rubícity, al Museu Municipal Castell de Rubí. on l’alumnat d’ escoles i d’ instituts van presentar els seus elements apadrinats.

El nostre és el CASTELL DE RUBÍ!

Tot i que no sembli un castell, és un element important per nosaltres i per tot Rubí. Poc a poc anem aprenent sobre ell i un grup d’alumnes de 5è van anar a explicar una part de la seva història.

Aquest és el treball que van presentar amb molt nervis! Va ser un moment emocionant…pregunteu i que us ho expliquin de primera mà. Clikeu i es desplegarà el PTT.
FELICITATS
Amb aquesta presentació es dona el tret de sortida al Joc Apadrinem#Rubícity
Aquí teniu la informació per començar a jugar en mode competició fins el 30 de juny de 2019: