PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

Benvolgudes famílies,

La setmana vinent s’obre el període de preinscripció per triar escola o institut. Recordeu que la preinscripció només l’han de fer les famílies dels i de les alumnes que:

• inicien P3;
  • inicien el primer curs d’ESO;
  • per circumstàncies particulars volen canviar d’escola o institut.

Les dates per fer la sol·licitud de preinscripció són les següents:

• Del 15 al 24 de març per a segon cicle d’educació infantil (3-6 anys) i primària
  • Del 17 al 24 de març per a l’ESO

Aquest any el tràmit de sol·licitud és totalment telemàtic (en cap cas, cal aportar cap documentació en paper a l’escola o institut demanat en primer lloc) i s’ha de tramitar tot des del web preinscripcio.gencat.cat

Quan entreu al web esmentat, heu de seleccionar l’ensenyament al qual voleu preinscriure al vostre fill o filla i allà trobareu tota la informació necessària sobre el procés: el calendari, la documentació heu d’adjuntar a la sol·licitud, etc.

Us animem a consultar els podcasts i vídeos que us explicaran tot allò que necessiteu saber: concretament us n’avancem el següent: Com has de fer la preinscripció escolar en línia.

Us afegim l’enllaç de la pàgina del nostre web on anireu trobant la informació de la nostra escola!

Noves jornades de PORTES OBERTES 2021-2022

Coneix la nostra escola, el nostre projecte i els nostres espais.

Mil gràcies a les famílies que us vau apuntar a les portes obertes.

No vas poder i ens vols conèixer?

Apunta’t a una nova jornada virtual de portes obertes.

Si ets nova família per P3 o per altres cursos, deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb vosaltres per fer una REUNIÓ VIRTUAL.

Clika sobre la fotografia del COR i veuras el món de P·3!

Ens ho hem passat molt bé amb la consigna d’avui! La 2a de la setmana de carnaval

El dilluns el grup de 6èA es va imaginar l’escola plena de bebès i aconseguit!!

Va ser genial!! Veure els nens i nenes vestits com si fossin bebès, mestres, monitors i monitores…en fi…va ser molt divertit!

Ahir ens va fallar la web i no vam poder publicar la consigna per avui, però tot i així objectiu acomplert!

El grup de 6èB va pensar…venim del passat i anem al futur…i avui tothom érem iaies i iaios, molt divertit amb un punt de nostàlgia per alguns, gaudint del moment i dels bons records!

Mireu quina consigna més xula se’ls hi va acudir!

PRIMER TRIMESTRE P3B

HOLA FAMÍLIES!

JA SOM A L’ESCOLA DELS GRANS, I QUÈ RÀPID HA PASSAT AQUEST PRIMER TRIMESTRE!! LA CLASSE DE LES GIRAFES HEM VISCUT UN MUNT D’AVENTURES QUE ENS AGRADARIA COMPARTIR AMB TOTS I TOTES.

A LES SEGÜENTS IMATGES TROBAREU UN RECULL DE LES EXPERIÈNCIES QUE HEM VISCUT DURANT AQUESTS PRIMERS MESOS, ESPEREM QUE US AGRADI I QUE LES GIRAFES US EXPLIQUIN MOLTES COSES!

CLICANT A SOBRE DE LA IMATGES PODREU VEURE LA CANÇÓ I EL POEMA DE NADAL

CANÇÓ DE NADAL