Sant Jordi a 3rA

Per fi ha arribat! Sant Jordi ja està aquí!

Avui ha sigut un dia de moltes emocions. Durant el matí hem fet una manualitat molt divertida, un 3 en ratlla fet amb pedres blanques. Amb retoladors hem dibuixat motius relacionats amb Sant Jordi com per exemple, llibres, roses, espases… ens ha quedat molt original.

També he baixat a la paradeta que munta l’AFA i hem comprat un llibre per la classe: “Alexia superfutbolista“. Ara, cada dia abans d’acabar l’escola el llegim entre tots/es. De moment, ens està agradant molt!

A la tarda, els mestres de l’escola van representar la llegenda de Sant Jordi, encara que no tal com la coneixem. Estava una mica canviada!

Cliqueu a la imatge i ja veureu quantes coses vam fer!