Millorem el pati de l’escola!

Les mares i pares de l’escola estan treballant aquests dies per convertir l’espai de lleure de l’alumnat en un lloc més divertit i engrescador. L’activitat compta amb la súper col·laboració dels membres de L’ampa!

Visita Policia local Sant Boi

L’alumnat de 2n i 5è de Primària hem rebut la visita d’una policia local de Sant Boi, en Xavier,  ens ha explicat la importància d’anar ben asseguts als vehicles i com respectar les normes de circulació. Després hem fet un joc per posar en… Llegeix més»

SERVEI D’ACOLLIDA

Benvolgudes famílies,

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos que el servei d’acollida matinal que iniciem el dia 14 de setembre, es farà per la porta del carrer Penedès (porta de servei de la cuina), per motius de protocol sanitari del centre.
A més, us preguem que… Llegeix més»

VULNERABLES

I per fi els humans baixem del nostre pedestal i ens adonem que sí, som vulnerables, és fàcil ferirnos fins i tot amb la nostra gruixuda armadura posada, aquesta que dissimula qualsevol sensibilitat, no fos cas que l’aparentment dur, perfecte i brillant, s’enfonsi com un castell de sorra.… Llegeix més»

SantBoiSà