Hi havia una vegada….Contes coeducatius.

L’alumnat de cicle inicial a descobert la maleta coeducativa. Han vingut dues noies del Centre de Recursos i Documentació de les Dones de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat per explicar-nos dos contes súper interessants.
-Una catàstrofe afortunada de L’adela Turin.
-Tipus durs (també tenen sentiments) de… Llegeix més»

Recollida aliments creu roja

Quan s’acosta el Nadal,  des de l’escola organitzen una recollida d’aliments per tal de col·laborar amb entitats socials de Sant Boi (Creu roja).
Des de l’escola volem col·laborar amb el projecte i per això, agraïm moltíssim la vostra participació i col·laboració aportant alguns d’aquestes aliments… Llegeix més»

Robótica!

Els nens i nenes de 2n ens agrada la robòtica!
Aprenem a programar, a fer petites missions, a treballar amb equip, l’aparell locomotor i tot això gràcies als Bee bots.

Projecte “La nutrició”

Els alumnes de quart B estan investigant sobre la nutrició. Han treballat de manera cooperativa per aprendre i decobrir l’aparell digestiu, l’aparell respiratori, l’aparell circulatori i l’aparell excretor.
Us deixem un petit resum de les activitats…

Millorem el pati de l’escola!

Les mares i pares de l’escola estan treballant aquests dies per convertir l’espai de lleure de l’alumnat en un lloc més divertit i engrescador. L’activitat compta amb la súper col·laboració dels membres de L’ampa!

Visita Policia local Sant Boi

L’alumnat de 2n i 5è de Primària hem rebut la visita d’una policia local de Sant Boi, en Xavier,  ens ha explicat la importància d’anar ben asseguts als vehicles i com respectar les normes de circulació. Després hem fet un joc per posar en… Llegeix més»

SERVEI D’ACOLLIDA

Benvolgudes famílies,

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos que el servei d’acollida matinal que iniciem el dia 14 de setembre, es farà per la porta del carrer Penedès (porta de servei de la cuina), per motius de protocol sanitari del centre.
A més, us preguem que… Llegeix més»