Recollida aliments creu roja

Quan s’acosta el Nadal,  des de l’escola organitzen una recollida d’aliments per tal de col·laborar amb entitats socials de Sant Boi (Creu roja).
Des de l’escola volem col·laborar amb el projecte i per això, agraïm moltíssim la vostra participació i col·laboració aportant alguns d’aquestes aliments… Llegeix més»

Millorem el pati de l’escola!

Les mares i pares de l’escola estan treballant aquests dies per convertir l’espai de lleure de l’alumnat en un lloc més divertit i engrescador. L’activitat compta amb la súper col·laboració dels membres de L’ampa!

SERVEI D’ACOLLIDA

Benvolgudes famílies,

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos que el servei d’acollida matinal que iniciem el dia 14 de setembre, es farà per la porta del carrer Penedès (porta de servei de la cuina), per motius de protocol sanitari del centre.
A més, us preguem que… Llegeix més»

VULNERABLES

I per fi els humans baixem del nostre pedestal i ens adonem que sí, som vulnerables, és fàcil ferirnos fins i tot amb la nostra gruixuda armadura posada, aquesta que dissimula qualsevol sensibilitat, no fos cas que l’aparentment dur, perfecte i brillant, s’enfonsi com un castell de sorra.… Llegeix més»

SantBoiSà