SERVEI D’ACOLLIDA

Benvolgudes famílies,

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos que el servei d’acollida matinal que iniciem el dia 14 de setembre, es farà per la porta del carrer Penedès (porta de servei de la cuina), per motius de protocol sanitari del centre.
A més, us preguem que… Llegeix més»

VULNERABLES

I per fi els humans baixem del nostre pedestal i ens adonem que sí, som vulnerables, és fàcil ferirnos fins i tot amb la nostra gruixuda armadura posada, aquesta que dissimula qualsevol sensibilitat, no fos cas que l’aparentment dur, perfecte i brillant, s’enfonsi com un castell de sorra.… Llegeix més»

SantBoiSà