Amic lector 2n – 4t

El nostre projecte d’amic lector consisteix en crear parelles lectores d’alumnes de 4t amb alumnes de 2n. Es tracta de compartir estones plegats per fer petites activitats de lectura (explicant contes, llegint plegats petits textos , etc).

A banda de millorar la competència lectora, els alumnes creen uns vincles afectius més enllà de les trobades, la qual cosa incideix positivament en la millora de la cohesió social del centre. Creiem que la lectura i la formació en valors són fonamentals en l’educació dels alumnes.