Dia de la dona i la nena científica

Després de diferents debats sobre el paper de la dona en la ciència,  es va proposar un treball de recerca a realitzar per tots els i les alumnes de C.S. L’objectiu ha estat  conèixer la vida i obra de les dones que han destacat en aquest camp del saber i que moltes d ‘elles, fins ara, no han estat reconegudes. Cal dir que tant mestres com alumnes, hem gaudit en descobrir que la història ha estat plena de dones magnífiques. Ara s’ha començat un treball de divulgació mitjançant l’exposició dels treballs en els  diferents cicles de l’escola.