Estratègia Digital de Centre (EDC)

Ens definim com una escola inclusiva amb el propòsit ben definit de donar-hi cabuda a tothom.

El nostre projecte pedagògic és un projecte centrat en la PERSONA, en els nois/es de l’escola i el seu desenvolupament GLOBAL. Es fonamenta en la diversitat i en la sensibilitat a la diferència, donant resposta als principis d’inclusió i equitat, i garantint que A L’ESCOLA, TOTHOM APRÈN!!

La Cultura Digital s’ha convertit en un pilar de l’educació, i és per això que l’escola l’ha de fer accessible per a tots els membres de la comunitat educativa, fent-los partícips de les noves tecnologies com a eina de treball, mitjà de comunicació, espai d’aprenentatge, recurs motivador i inclusiu…

L’Estratègia Digital del nostre centre té en compte, d’una manera transversal, els coneixements digitals de totes les persones que hi convivim.

Diagnosi
Actuacions