Cultura Digital

COM ENTENEM LA CULTURA DIGITAL?

L’escola Puigventós entèn la cultura digital com un recurs d’ensenyament  transversal. Fa dos cursos la pandèmia de la Covid-19 ens va ensenyar com és d’important que tothom pugui tenir accés a la informació i als recursos necessaris per poder treballar des de qualsevol lloc. És per això que a l’escola es va prendre la decisió de traslladar els ordinadors que hi havia a l’aula d’informàtica i posar-los a les aules on els alumnes poguessin fer un ús en qualsevol de les àrees i àmbits. D’aquesta manera el treball transversal i l’accés a la informació podia estar present en totes les aules. També es va apostar  per dotar els alumnes del centre amb dispositius electrònics que ens permetessin aquest accés i s’ha continuat amb l’adquisició d’aquests amb l’ajut de l’Ajuntament i el departament d’Educació.

PENSAMENT COMPUTACIONAL