Activitats extraescolars

Les activitats s’organitzaran en funció de les inscripcions rebudes amb un mínim de 8 i un màxim de 15 inscripcions per grup i activitat.

Les inscripcions es realitzaran a traves de la web afapuigventos.cat

Caldrà ser soci de L’AFA per fer ús del servei d’Extraescolars

Inicial (Comunitat de Petits)

Jocs i esports adaptats als infants d’infantil per desenvolupar i treballar les habilitats motrius i fomentar la interrelació i la cooperació.

Jocs i cançons en anglès per aprendre l’idioma d’una manera dinàmica i divertida.

Activitat que proposa reptes de construcció, programació i consens, mitjançant el treball en grup, sempre de manera divertida i respectant els ritmes i les edats. Cada trimestre els infants treballaran una especialització: Robòtica, Programació i Impressió 3D.* Recordem que aquesta activitat la fà una empresa externa que ofereix aquests serveis a través de l’AFA Puigventós.

Acostem als infants a la ciència d’una forma divertida on treballarem un munt d’experiments.

treballem l’instrument més important que tenim, la veu.

: El ball és una de les tècniques més complertes on treballem l’oïda, equilibri, expressió corporal…. mitjançant desplaçaments, moviments del cos, ritme, espai, color.

: Art marcial japonès on, amb la pràctica, es desenvoluparà una activitat física, mental i emocional.

Primària (Comunitat de Mitjans, Grans i Més Grans)

: Els infants coneixeran diferents jocs i esports que es practiquen en grup, fomentant així la interrelació i la cooperació.

: La Gimnàstica Rítmica es un esport qie combina elements de ballet, gimnàstica i dansa, així com l’ús de diversos mecanismes com son la corda, el cèrcol, la pilota, les masses i la cinta. Desenvolupa la coordinació, l’harmonia, la gràcia i la bellesa a través de moviments creatius.

treballem l’instrument més important que tenim, la veu.

Ens aventurem a la creació d’un còmic desenvolupant la imaginació, creació de personatges i el desenvolupament de l’estructura per realitzar-ho.

Per a més informació entreu a la web a través de la web afapuigventos.cat