Festa de la Castanyada

Aquesta setmana a la comunitat de petits hem treballat la tradicional festa de la Castanyada
Hem fet tallers relacionats amb la festa i amb la tardor, on ens hem barrejat entre els diferents nivells (I3,I4,I5).
Dimarts a la tarda van venir les castanyeres i els castanyers i… Llegeix més»

Recollim Olives!

El passat mes de Novembre ens va convidar el Pare de l’Adam i el Nil Picart a veure com recollia les olives del parc de davant de l’escola. Ens va explicar que primer havíem d’estendre la borrassa a sota de l’olivera i després ens va ensenyar diferents estris per agafar les… Llegeix més»

BON NADAL 2023

La Comunitat Educativa de l’escola us desitja que passeu unes molt bones festes de Nadal i que tingueu una molt bona entrada del nou any.

Ens retrobem ben aviat!!

El primer trimestre a I5

Hola famílies,
Sembla increïble, però ja ha passat el primer trimestre de l’últim curs a la Comunitat de Petits. A l’escola hem treballat moltes coses, i per això ens agradaria que poguéssiu veure per un forat tot el que hem fet.
Us deixem els enllaços a les… Llegeix més»

El primer trimestre a I3

Benvolgudes famílies,
Aquestes últimes setmanes han estat molt emocionants, però des del setembre hem fet moltes coses i us volem mostrar una part d’allò que hem treballat a l’escola durant aquest primer trimestre.
En aquestes dates tan assenyalades us convidem a gaudir de les festes amb la… Llegeix més»

Primer trimestre a 2n

Famílies, el primer trimestre de segon va estar ple d’aprenentatges. Vam fer activitats,  tallers, sortides, jocs, nous racons, racons en família… També vam celebrar la festa de la castanyada i Nadal.
Us deixem un resum d’aquests mesos en imatges.
2nA