BON NADAL I UN MILLOR 2021

La Comunitat Educativa de l’Escola Puigventós us desitgem, enguany amb molta més energia que mai, que tingueu unes Bones Festes de Nadal ben familiars.
Amb el desig d’un millor 2021 que, de ben segur, ho serà!!!

DIA INTERNACIONAL DELS DRETS HUMANS

El 10 de desembre és el Dia Internacional dels Drets Humans i des de l’Ajuntament d’Olesa s’organitzen un seguit d’activitats per commemorar-ho: debat, exposició, hora del conte, espectacle familiar…Les activitats són gratuïtes però cal fer reserva prèvia!

MARIE CURIE, UNA GRAN DONA CIENTÍFICA

Tal dia com avui de 1867 va néixer Marie Curie, la científica més coneguda del segle XX. Pionera en l’estudi de la radioactivitat, va descobrir dos nous elements químics: el Radi i el Poloni.

.

QUAN VE EL TEMPS DE MENJAR CASTANYES…

Aquest any la Sra. Castanyera ens va dir que estava molt refredada i que no podria venir a l’escola. Però va venir la Fada del bosc que ens va portar el seu polsim màgic i….LES CASTANYES!!Ens ho vàrem passar molt bé recitat rodolins i poemes,… Llegeix més»