LET’S CLEAN UP EUROPE (Jornada europea de neteja)

Us convidem a participar de l’ activitat, Let’s Clean Up Europe que tindrà lloc el proper diumenge 12 de maig en el marc de La Setmana Europea de la Prevenció de Residus (EWWR). Aquesta iniciativa promou la implementació d’accions de sensibilització sobre els recursos sostenibles… Llegeix més»

XV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Un curs més la nostra escola ha participat en el XV Certamen de Lectura en Veu Alta que organitzen conjuntament, des del curs 2012-2013 , la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’ Educació amb l’objectiu de promocionar la lectura a tots els alumnes de… Llegeix més»

2 D’ABRIL DIA MUNDIAL DE L’AUTISME

En el marc del Dia Mundial de l’Autisme, us anunciem aquest col·loqui amb la RAQUEL MONTLLOR i organitzat per l’ ASSOTEA (Associació de Familiars de Persones amb Autisme), que tindrà lloc el proper dissabte 6 d’abril a les 11:30h a la Casa de Cultura d’… Llegeix més»

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

1 de març a les 16:45, en acabar la Rua de Carnestoltes!!
A benefici de la investigació pel Càncer Infantil (Hospital de Sant Joan de Déu)
Us hi esperem!!