Retrobament en petit grup / Recollida de llibres i material

Les famílies que vau respondre amb un SÍ a l’enquesta Dinantia heu de portar el vostre fill o filla al retrobament en petit grup:

Ha arribat el moment de retrobar-nos per fer una escolta activa i un acompanyament emocional als vostres fills i filles. Així podran fer un tancament de curs en petit grup, juntament amb la seva tutora. Aprofitarem la sessió també per recollir els llibres i/o materials que hi ha a classe, ja que s’han classificat totes les fitxes per àrees i s’han ficat en un sobre gran, sense grapar.

Tingueu en compte que només un adult podrà acompanyar el nen/a a l’escola el proper dilluns, 15 de juny, de 9h a 10:30h del matí. Tant la porta d’entrada com de sortida serà la principal del carrer Molí. Recordeu que el vostre fill o filla també ha de portar mascareta posada en tot moment i mantenir la distància de seguretat. A més, heu de portar la declaració responsable que s’adjunta en aquest missatge signada i entregar-la a l’escola.

Per fer-ho de manera més visual, us adjunto una imatge amb la informació bàsica a tenir en compte.

Preguem puntualitat, gràcies per la vostra col·laboració.

Les famílies que vau respondre amb un NO a l’enquesta Dinantia heu de venir a buscar els llibres i/o material del vostre fill o filla:

Ha arribat el moment de recollir els llibres i/o materials que els vostres fills i filles tenen a classe. S’han classificat totes les fitxes per àrees i s’han ficat en un sobre gran, sense grapar. Tant el sobre com els llibres s’han ficat en una bossa de plàstic.

Tingueu en compte que només un membre de la família podrà assistir a la recollida, la qual es realitzarà en dos torns el proper dilluns, 15 de juny, a les 12h i a les 12:15h del matí. La porta d’entrada serà la verda del carrer Tissó que té accés directe al porxo. Recordeu que s’ha de portar mascareta posada en tot moment i mantenir la distància de seguretat.

Responeu al missatge de Dinantia amb una d’aquestes frases, confirmant o no la vostra assistència:

1. Sí, podrà assistir un membre de la família a la recollida del dilluns, 15 de juny, a les 12h o 12:15h del matí.
  2. No, no podrà assitir ningú a la recollida del dilluns, 15 de juny, a les 12h o 12:15h del matí.

Preguem puntualitat, gràcies per la vostra col·laboració.