Organitzem els Jocs de Castanyada!

El dia de la Castanyada teníem l’encàrrec d’organitzar una de les dues jornades esportives d’aquest curs (l’altra la prepararà 6è B més endavant).

Vam començar a treballar-hi ja el mes de setembre, pensant quina temàtica volíem i com seria millor organitzar-nos. Després de moltes setmanes de feina vam decidir que faríem 12 jocs i activitats diferents per poder adaptar-nos a les diferents edats, ja que hi havia de participar des dels nens i nenes de P3 fins als nostres companys de l’altre 6è.

Amb l’ajut del Diego, el mestre d’educació física, vam preparar també una coreografia d’escalfament per poder preparar tots els alumnes per l’activitat física. A més, vam dissenyar i elaborar les nostres pròpies medalles per entregar al final dels jocs.

Després de tota aquesta feinada teníem ganes que arribés el dia de la Castanyada. Pel matí, a l’arribar, estàvem una mica nerviosos perquè ens havíem d’encarregar de preparar moltes coses i volíem que tot sortís bé. Vam acabar cansats però molt contents, ja que tots els nens de l’escola s’ho havien passat bé i nosaltres també!

Un cop dinats, ja per la tarda, ens vam tornar a reunir al pati i els nens i nenes d’Infantil van ensenyar-nos els balls que havien preparat. Quan van acabar les mares i pares de l’AMPA ens van portar castanyes torrades per tots i, a més, nosaltres vam compartir amb tothom les galetes que havíem elaborat el dia anterior. Finalment, vam fer una mica de festa amb música i balls conjuntament amb tots els cursos.

Aquí teniu un recull dels millors moments de la jornada i una mostra de les activitats que vam organitzar pels nens i nenes de l’escola: