La carta de Pikachu

Holaaaa estimats i estimades astronautes! Portem ja 15 dies tancats a casa i us trobo moltíssim a faltar! Ens haurem d’imaginar que estem a dins d’una nau espacial i que només podem comunicar-nos a través d’internet.

Som a dijous, 26 de març, i m’enrecordo d’aquell altre dijous, el 12, quan ens anàvem acomiadant i alguns ja comencàveu a posar aquella cara de tristesa. Us enrecordeu que us deia: Vaaa, que només seran uns quants dies i passaran molt ràpid! I aleshores ens vam abraçar i us vaig animar com vaig poder per tal de no sortir plorant per la porta de l’escola… Pffff doncs què equivocada estava! 15 dies són els que portem però això s’allarga.

Espero que estigueu bé, que les vostres famílies es trobin bé també i que, quan s’acabi el confinament, ens tornarem a retrobar amb un somriure a la cara i una brillantor especial als ulls. Plorarem moooolt tots plegats, n’estic segura… però aquesta vegada, plorarem d’alegria per tornar a veure’ns!

Segur que molts de vosaltres heu estat pendent de la pàgina web de l’escola, tal i com vam fer moltes vegades a classe per mirar diferents coses. Doncs aprofito per enviar-vos una carta que m’ha fet riure i plorar a parts iguals. Potser ja l’heu vist però, per si de cas, aquí us poso un enllaç:

Carta de Pikachu

Doncs així us estic imaginant: que ho esteu fent molt bé, comportant-vos igual de bé que a classe (ara no podeu estar junts per parlar tant com a l’escola, jajaja) i que sou uns campions i campiones, com diu el policia del vídeo.

Pels deures, no patiu, entre el que us vam enviar aquell dijous així com tots els enllaços que hi ha a la web de l’escola, tindreu feina i jocs per a una bona temporada. Segur que les vostres famílies us han ajudat a fer un horari amb les tasques a realitzar cada dia. No us oblideu tampoc de fer exercici a casa, si manteniu el cos actiu la ment també s’activa!

Una abraçada moooolt gran i un munt de petons! Tots virtuals, és clar! Muaaaaaaaaaa! =)

Ana