El pregó del infants: L’encàrreg

El passat 20 de novembre, els nens i nenes de 5è vam anar a la Mar Bella on es celebrava  la trobada del Pregó dels infants o més conegut com el Pregó de la Laia.

Quan vam arribar ens van agrupar repartits amb diferents escoles com l’escola Rius i Taulets, el Mercè Rodoreda, el Turó Blau, etc…

Vam fer diferents jocs relacionats amb el transport públic, reciclatge i mobilitat, ja que aquest any la temàtica és ” Movem-nos a Barcelona respectant el medi ambient”.

Després ens van reunir a tots i totes i van aparèixer representants de l’Ajuntament de Barcelona (l’Alcaldessa no va poder venir) i ens van fer un encàrreg, fer entre tots el pregó d’inauguració de les festes d’hivern de Barcelona en honor a Santa Eulàlia (una nena de 13 anys que va lluitar pels seus drets i va morir per fer-ho).

Ja tenim feina, ens hem de posar mans a l’obra!