El nostre túnel de la tardor

Aquest curs ens hem proposat poder decidir tantes coses com puguem referents al nostre dia a dia a l’escola. Un exemple ha estat la nostra proposta per la festa de la Castanyada: volíem preparar i oferir alguna activitat diferent i divertida a la resta de l’escola, anant més enllà de la tradicional cançó o poesia.

El primer que vam fer va ser decidir quin tipus d’activitat volíem preparar. Tothom va escriure tantes idees com tenia en diversos post-it i els va enganxar a la seva taula. A continuació ens vam agrupar per parelles i vam haver de negociar per quedar-nos amb només 3 idees. Després vam ajuntar les parelles de dues en dues i, en una cartolina, vam enganxar les 3 millors idees. Finalment cada grup va escollir un portaveu, i van anar sortint a explicar quines propostes havien escollit.

Un cop vam enganxar les millors idees en un mural vam fer una votació, i així vam decidir que la nostra classe faria un túnel de la tardor!

Els següents dies els vam dedicar a la preparació del túnel. Vam dividir-nos en 5 equips, cadascun es va encarregar d’organitzar un aspecte de l’activitat: la logística del muntatge, els espais del túnel, els materials necessaris, els personatges que apareixerien i l’elaboració dels decorats.

El dia de la Castanyada, finalment, vam muntar el nostre túnel i la resta de l’escola en va poder gaudir. Vam patir una mica perquè va ploure molt, però tot va sortir molt bé!