Eleccions a delegats/ades

Com cada any hem escollit els nens i nenes del nostre grup que ens representaran i seran la nostra veu a l’escola.

En primer lloc ens calia un delegat/ada, que serà qui ens representarà al Consell d’Alumnes. Portarà les nostres idees i propostes i ens farà traspàs de totes les decisions que allà es prenguin.

També hem escollit delegat/ada verd/a, que és qui s’encarregarà de proposar idees per conscienciar-nos sobre la cura del medi ambient, l’estalvi energètic i el reciclatge a l’aula.

Els alumnes que s’han volgut presentar han elaborat uns pòsters amb informació de les seves candidatures i han demanat el vot als seus companys.

Finalment hem celebrat les eleccions a l’aula, controlades pel nostre President de taula (l’Albert, el més gran de la classe) i el Secretari (el Mario, el més jove).

Després de fer el recompte, els resultats han estat els següents:

La nostra delegada verda és la Rita i la nostra delegada la Paula!!

Felicitats a totes dues i gràcies a la resta de participants!