Barcelona Aula Mòbil

L’escola participa amb l’alumnat de 6è en un projecte produït per l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona i desenvolupat pel Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya (CPAC), que es diu “Barcelona Aula Mòbil”.

El projecte és una proposta pionera en l’aplicació de la tecnologia mòbil a la vida ciutadana.

Vol donar suport a la innovació en cultura i noves tecnologies i posar en valor la cultura digital així com en afavorir la participació de les famílies com a capital educatiu.

Es basa en tres eixos de treball complementaris entre ells, la intervenció amb professors, alumnes i famílies.

La meta final del projecte és doncs promoure un ús responsable de les noves pantalles per part dels joves i una utilització com a eina de producció, en el marc de l’alfabetització audiovisual a les aules.