Informació del projecte de l’AFA

Correu electrònic:

ampaceipprosperitat@hotmail.com

L’equip de l’AFA vol que no sigui només una entitat que es dediqui a organitzar activitats extraescolars.

Volem que sigui un mitjà pel qual les mares i pares participin en la vida de l’escola i del barri  i estiguin informats de tot el que ens envolta, amb el convenciment que, a més gran participació i implicació de les famílies, més qualitat educativa tindrem.

Intentem traspassar a totes les famílies les informacions que ens arriben des de les diferents entitats (escola, Districte, Consorci d’Educació, FAPAC…) sigui via missatge o amb cartells informatius. La figura de mare/pare delegat/da de classe ajuda també a aquesta tasca.

Organitzem també activitats familiars (festa i concurs per a la castanyada, festa de carnaval amb concurs de disfresses, festa de Sant Jordi amb diferents activitats, festa de final de curs…) i les activitats extraescolars.

L’escola Prosperitat es caracteritza per ser una escola oberta i la nostra AFA també ho és. Això permet que cada tarda el pati estigui obert a les famílies, essent un punt de trobada i de cohesió social, en col·laboració amb la Ludoteca La Guineu. En el mateix sentit, les activitats extraescolars estan obertes a totes les nenes i nens del barri.