Cicle Superior

Hola!! Com esteu tots? Jo estic a casa amb la meva família, com vosaltres.Us trobo molt a faltar però gràcies a la tecnologia i la Web de l’escola estarem en contacte. Imagino que aquests dies haureu tingut temps de fer una mica de tot, llegir, jugar, descansar i segurament també haureu gaudit amb la música, bé cantant, ballant, tocant algun instrument o simplement escoltant-la.

Jo vull compartir uns enllaços que penso que us poden ajudar a no oblidar la matèria que havíem treballat fins ara i a més que pogueu gaudir practicant alguna activitat.

El tutorial de percussió corporal és molt complert, ho fa primer com a exhibició però a continuació podreu veure com es fa pas a pas, a més apareix la partitura i a diferents velocitats amb repeticions perquè practiqueu, però és més divertit si ho feu amb algú altre, a qui escollireu? Un germà? El pare? La mare? Això ho decidiu vosaltres.

El següent enllaç és una mica més senzill, us animeu? Només cal un got de plàstic a ser possible rígid. Practiqueu una mica i després podeu mostrar les vostres habilitats al vostre millor públic, la family!

Per finalitzar us deixo un mix d’audició força animat malgrat totes les peces van ser composades fa moooolt de temps. Si us fixeu cada vegada que canvia de peça apareix el compositor i el seu nom. Quants d’ells coneixeu? A classe ja hem conegut a alguns, i els altres… ja els anirem coneixent!

Bé, ara ja no teniu excusa per no gaudir una mica més amb la música, desitjo que us agradi! Aviat us deixaré més cosetes. Molt petons i abraçades!!!

La Mar de Música.