Setmana del Camí escolar i la matemàtica

L’any 2005 vam iniciar el treball del Camí Escolar per millorar el nostre entorn, per a fomentar el respecte de les normes socials de convivència i per millorar la seguretat dels nostres alumnes com a vianants.

El curs 2010-2011 vam inaugurar el Camí Escolar de Prosperitat, amb la presidència de l’alcalde de la ciutat i de les entitats que el van fer possible: l’IMEB, la Guàrdia Urbana, les botigues del barri, l’AMPA, els alumnes, les famílies i l’equip de mestres.

A l’escola, però, continuem amb el treball pedagògic amb les famílies i l’alumnat per afavorir que els alumnes puguin venir sols a l’escola amb seguretat, a través de les reunions d’aula d’inici de curs i del treball directe amb els alumnes.

Tots els cursos segueixen la programació d’Educació viària, portada per la Guàrdia Urbana, i complementada amb l’eix transversal del Camí Escolar i les Matemàtiques, que s’inicia cada any a partir d’una sortida de tots els cursos als carrers del voltant de l’escola per observar l’entorn amb una mirada matemàtica.

Notícies sobre el nostre camí escolar!

La Prosperitat inicia la creació d’un camí escolar

L’Escola Prosperitat estrena camí escolar