Concurs “Jo recomano”

Tot i que aquest curs no podem anar a la biblioteca de l’escola, continuem fent el préstec de llibres des de la biblioteca de l’aula. Per això, la comissió de biblioteca ha ampliat la dotació de llibres a l’aula i ha realitzat un concurs per tot l’alumnat de Cicle Mitjà.

Igual que fèiem a la biblioteca, teníem un espai per poder recomanar als nostres companys i companyes els llibres que més ens havien agradat o divertit. Aquest any, s’ha facilitat un espai al vestíbul de la nostra planta i allà fem les nostres recomanacions.

Per poder fer-ho més atractiu, s’ha activitat un concurs on cadascú havia de fer una proposta de dibuix/títol per posar en el mural.

Ens ho vam passar molt bé dibuixant i al final vam triar un guanyador. Si voleu veure les nostres propostes i el guanyador feu clic en el següent vídeo.