Quotes i activitats extraescolars

La quota de l´AMPA del curs 2020-21 és de 15 euros anuals per família més 10 euros d’assegurança escolar per l’alumne. L’alumnat gaudeix d’una mútua mèdica privada per tot el temps que està a l’escola i per a les sortides / excursions / colònies.

Amb la quota de 15 euros ens beneficiem de totes les festes, berenars i regals organitzats per l’AMPA.

La quota de l’AMPA del curs 2021-22 serà de 15 euros anuals per família més 13 euros d´assegurança escolar per l’alumne. L’alumnat gaudeix d’una mútua mèdica privada per tot el temps que està a l’escola i per a les sortides / excursions / colònies.

L’AMPA ofereix activitats pels diferents grups d’edat, des de P4 fins a 6è.

Hi ha activitats per totes les edats. Enguany aquestes són les extraescolars que s’estan portant a terme:

ACTIVITAT PREUS
Gimnàstica rítmica Competició: