Projecte de reciclatge de llibres

Quant als llibres de text, l’escola va iniciar el curs 2005-2006 un projecte de reutilització de llibres que encara continua.

Tot i que l’escola està avançant cap el treball interdisciplinari amb l’ús del llibre com a suport puntual, mantenim el projecte de reciclatge.

Els seus objectius són:

• Pedagògics: fomentar la responsabilitat i el respecte pel material comú.
  • Ecològics: contribuir a la difusió de la cultura del reciclatge.
  • Econòmic: reduir la despesa familiar pel concepte de llibres de text.
  • Socials: facilitar el procés d’adaptació als alumnes que s’incorporen al centre quan el curs està començat.

A final de curs, cada família retorna els llibres en una bossa després de treure els folres.

A l’AMPA revisem el seu estat i encarreguem la compra de llibres nous, si s’han de canviar o estan deteriorats,  i preparem les bosses per al curs següent.

De P3 a 2n, l’AMPA lliura els llibres a les aules. De 3r a 6è les famílies els recullen.