Organització de les festes de l’AFA

CASTAWEEN: la festa s’organitza conjuntament amb la Ludoteca La Guineu i els pares i mares de 6è. Es pot gaudir d’un túnel del terror i participar en diferents tallers. També hi ha una parada de venda de berenars per col·laborar en la recollida de diners per a la festa de final de curs de 6è o l’esquiada de cicle superior, els anys que toca.

CARNESTOLTES: festa de Carnaval, amb concurs de disfresses, ball i animació.

CARNAVAL: l’AFA organitza un concurs de disfresses obert a les famílies del centre.

SANT JORDI: s’organitzen tallers relacionats amb la festa i hi ha un concurs de dibuix.

FOTOS DEL GRUP: des de l’AFA es contracten els serveis d’un fotògraf per a realitzar les fotos dels grups, que es poden adquirir al local de l’AFA.

COMIAT ALUMNES DE 6È: l’AFA encarrega i compra l’orla dels alumnes de 6è. Es lliure als alumnes el dia de la representació de l’obra de teatre que es prepara durant el curs.

FESTA DE FI DE CURS: com a cloenda del curs es fa festa de l’escuma, amb inflables i amb tallers variats. S’obsequia tots els alumnes amb un entrepà, un refresc i un gelat.