Material i projecte de reciclatge

La venda de llibres i material escolar es gestiona des de l’AMPA, a través del correu: llibresprosperitat@hotmail.com.

L’alumnat de Primària paga el curs 2020-21 una quota fixa de 120 euros, que es presenta a les famílies en un rebut únic al mes de juny, per tal de disposar de tot l’estiu per poder fer el pagament. El curs 2021-2022 la quota serà de 110 €.

L’alumnat d’Infantil paga el curs 2020-21 una quota de 90 euros. El curs 2021-22 la quota serà de 100 €.

En el cas del nou alumnat de P3 es presenta al setembre. Aquesta quota inclou: AMPA, assegurança,  llibres i material.

La quota inclou a Educació Infantil i Cicle Inicial tot el material que necessitarà l’alumnat: fotocòpies, cartolines, colors, llapis, gomets, carpetes…

A partir de Cicle Mitjà, és a dir a partir de tercer curs, l’alumnat ha de portar a l’escola l’estoig i la resta de material també entra en la quota.