Festes de l’escola

L’AMPA participa, dins de l’horari escolar, col·laborant amb l’escola en les diferents festes tradicionals que celebra el centre. Fora de l’horari escolar també organitzem les nostres festes:

LA CASTANYADA: des de l’AMPA es compren i torren les castanyes. Es participa en el seu repartiment disfressats i disfressades de castanyeres a la festa que organitza l’escola. A partir de les 17h hi ha festa al pati, amb ball i diferents concursos relacionats amb la tardor.

NADAL:  el patge Reial ve a l’escola en horari escolar. L’AMPA l’ajuda a recollir les cartes dels nens i nenes de P3 a 2n i els lliure un obsequi. Després membres de l’AMPA reparteixen el mateix obsequi a la resta de l’escola. L’AMPA també col·labora en el concert de Nadal organitzat per l’escola.

SANT JORDI:  actes culturals, concurs de dibuix on participa tota l’escola amb col·laboració dels i de les mestres.

FESTA FI DE CURS: exhibicions d’extraescolars i regals per a tots els inscrits, així com esmorzar/berenar per a tot l’alumnat de l’escola i gran festa a la pista, amb música, festa de l’escuma, inflables, tallers i animació.