CS, 6è. Wonder

Wonder

El passat dimecres vam anar a l’Educaixa a Tarragona a veure la pel·lícula Wonder i al final vam fer un petit debat sobre alguns aspectes molt importants dels que tracta. Si cliqueu damunt de la imatge podeu veure alguns moments de la sortida.

Auggie Pullman és un nen de deu anys nascut amb una deformitat facial que l’ha obligat a ser operat 27 vegades. Quan va a l’escola per primera vegada s’ha d’esforçar per encaixar en aquest nou entorn.

A partir del visionat d’aquesta pel·lícula, vam debatre al voltant del fenomen de l’assetjament escolar i a través del diàleg es podrà replantejar els seus propis prejudicis. I és que per què atorguem tanta importància al físic? Què són, en definitiva, l’èxit o el fracàs?