1.ª Caminada solidària de l’AFA

Enguany l’AFA hem volgut iniciar la col·laboració amb La Marató de TV3, una jornada solidària, molt arrelada al nostre territori. Per aquest motiu el diumenge dia 19, dia de La Marató, ens trobarem a les 10 del matí a l’aparcament del cementiri, per tal de començar una caminada solidària fins a l’àrea de pícnic del Llorito.

El donatiu per La Marató que us demanem és de 2,5 € per persona (tant adults com infants). L’AFA donarà un obsequi per cadascun dels infants participants. La recaptació es donarà íntegrament a la Marató.

El compte corrent per tal de fer l’ingrés és: ES1501824359420200003910

El text a fer constar en l’ingrés és el següent: “Marató + els cognoms de la vostra família”

Per tal de tenir una previsió, demanem que, si sou familiars de l’escola, responeu al Dinantia que haureu rebut: Si voleu participar amb el donatiu, en cas que participeu amb el donatiu caldrà adjuntar el justificant bancari de l’ingrés del donatiu, si voleu venir a la caminada i, en cas que vingueu a la caminada, el nombre d’adults i infants que vindreu.

Teniu temps fins al divendres 17 a les 17 h per inscriure-us i fer el donatiu. No obstant això, us preguem que ens aneu confirmant tan aviat com us sigui possible.

Si no sou familiars de l’escola, podeu enviar un mail indicant també els adults i els infants que hi participareu.

Si voleu col·laborar amb un donatiu, però no podeu o no voleu venir a la caminada, no us preocupeu, podreu fer l’ingrés de la quantitat desitjada al compte corrent abans indicat.