SETMANA DE CARNAVAL

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar les següents informacions:

• Dijous llarder

El proper dijous dia 20 de febrer a la tarda celebrarem el dijous llarder.

Els nens i nenes de parvulari han de portar un petit berenar de truita, fuet o botifarra (com marca la tradició).  No s’ha de portar beure. Es celebrarà el dijous llarder al pati de l’escola.

Els alumnes de Primària  anirem a celebrar-lo a l’Arborètum. Marxarem a les 3 i a les 5 tornarem a ser a l’escola. Igualment, s’ha de portar berenar (berenar de “dijous llarder”) i aigua.

• Carnaval

Avui dimarts a la tarda ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola. Les seves ordres són:

– Dimecres 19 de febrer: PORTAR UNA CORBATA, OCELLETA O MOCADOR DE COLL

– Dijous 20 de febrer: VENIR VESTITS D’UN SOL COLOR

– Divendres 21 de febrer: PORTAR UNA COSA AL CAP (PERRUCA, GORRA, LLAÇ,  CABELLS PINTATS, TURBANT, …)

Divendres dia 21 a la tarda celebrarem el Carnaval a l’escola. Els alumnes han fet les difresses a la classe. A Cicle Superior, els alumnes s’han organitzat en comparses i poden venir disfressats des de casa, seguint la mateixa temàtica que la resta de l’escola (ANIMALS), tal com ho han parlat a tutoria.

Com cada curs, sortirem a fer una petita rua fora de l’escola. Demanem a tots els pares i mares i gent que vingui a veure’ns, que no interfereixi en la marxa per poder mantenir l’ordre i fer una rua lluïda. Sortirem a 2/4 de 4 de l’escola per la porta del carrer Pompeu Fabra (entrada principal de l’edifici), ens passejarem per l’Avinguda Garrotxa i tornarem a l’escola per l’entrada de l’Avinguda Garrotxa.

• Festa lliure disposició

Per acabar, recordar-vos que DILLUNS DIA 24 DE FEBRER NO HI HA ESCOLA. És una de les festes de lliure disposició que s’ha triat, juntament amb la resta de centres de Manlleu.

Atentament,

Equip de mestres

Manlleu, 18 de febrer de 2020.