Avui hem tingut el privilegi de rebre a l’escola la visita d’en Pere Martí, escriptor de literatura infantil i juvenil. Al llarg del trimestre, des de I3 fins a 6è hem estat treballant diverses de les seves obres a l’aula, llegint-les amb interès, comentant-les i aprofundint en els personatges i les històries que hi apareixen.
En Pere Martí ens ha signat llibres, ha explicat com neixen les seves idees, els seus llibres i ha compartit amb nosaltres anècdotes del món literari. Els nens i les nenes han pogut fer-li preguntes, expressar-li les seves opinions, fins i tot comentar aspectes que havien descobert durant la lectura.
Ha estat una experiència molt enriquidora, que ha fet créixer encara més l’interès per la lectura i ha apropat als nens i nenes a la figura de l’autor. Li agraïm molt la seva visita, la seva proximitat i la passió amb què ens ha parlat dels llibres. Sens dubte, serà una jornada que recordarem amb il·lusió!





