SETMANA DE SANT JORDI

Com cada any, a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi amb una setmana plena d’activitats especials que han omplert l’escola de contes, roses, dibuixos i molta il·lusió. Han estat uns dies molt intensos i enriquidors en què hem gaudit de la literatura, l’art i les tradicions d’aquesta festa tan estimada.

La setmana va començar dilluns amb una de les activitats més esperades: el Certamen Literari de l’escola. Aquest any els alumnes van presentar un conte inventat, una proposta que havíem preparat amb molta dedicació durant setmanes, treballant la creativitat, l’expressió escrita i la imaginació.

A la tarda vam iniciar els Tallers de Sant Jordi, que vam continuar i acabar dimecres. Durant aquests tallers, els alumnes van elaborar una rosa i un punt de llibre, dues manualitats relacionades amb aquesta diada.

Dimarts al matí vam tenir una visita molt especial: ens va venir a veure l’Ana Punset, autora de molts llibres coneguts i estimats pels infants, com la col·lecció Unicòrnia, que hem llegit i gaudit a l’escola. Va ser una trobada molt interessant en què vam poder conèixer millor l’autora, descobrir curiositats sobre els seus llibres i el procés d’escriptura, i fer-li preguntes. Ens va agradar compartir una estona amb ella i endinsar-nos una mica més en el món dels llibres.

A la tarda vam continuar celebrant Sant Jordi amb una altra activitat molt especial: la Marató de Contes. La Muntsa i la Lourdes van venir a les classes de 3r i 4t a explicar-nos contes. Ens van fer viatjar a través d’històries plenes de màgia, emocions i aventures, i vam gaudir molt escoltant-les.

Dijous vam participar en el Concurs de Dibuix de l’Ajuntament de Manlleu. Vam anar fins al Passeig del Ter, on vam poder dibuixar a l’aire lliure, observant l’entorn.

Per posar punt final a aquesta setmana tan especial, el divendres vam fer l’intercanvi de llibres amb tots els alumnes de cicle mitjà i després, vam celebrar l’entrega de premis del Certamen Literari, un moment molt esperat per a tothom. A més, la celebració va estar amenitzada amb l’actuació d’en Jaume Barris, que ens va fer cantar, ballar i passar una estona divertida.

Per veure les fotografies d’aquesta setmana, cliqueu a l’enllaç:

ACTIVITATS DE SANT JORDI

CONCURS DE DIBUIX

INTERCANVI DE LLIBRES

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut