Timbre musical: La setmana del 25 al 29 de gener escoltarem…

Hola de nou a tothom,

La setmana del 25 al 29 de gener escoltarem al nostre timbre musical la cançó “Mamma mia” del grup ABBA.

Mamma Mia és una cançó del tercer àlbum d’ABBAABBA, escrita per Benny AnderssonBjörn Ulvaeus i Stig Anderson, amb les veus d’Agnetha Fältskog i Anni-Frid Lyngstad.

El 1999, un musical amb el mateix nom, Mamma Mia!, en què apareixien moltes de les cançons d’ABBA, s’estrenà al West End de Londres.

El nom «ABBA» és un acrònim format per les primeres lletres del nom de cada membre (Agnetha, Björn, Benny, Anni-Frid).  El quartet es va formar a Estocolm el 1972, però només van aconseguir fama internacional en triomfar al Festival de la Cançó d’Eurovisió 1974 amb el tema “Waterloo”.

La cançó va ser publicada amb molt d’èxit l’any 1975, el grup musical va ser i és encara avui dia un dels més escoltats arreu del món.  Esperem que us agradi molt la cançó, us deixem el link amb la lletra com sempre per si la voleu aprendre.

See you soon with new news !

Mamma mia – Lletra