Felicitació de nadal del Pau Casals !

Hi again,
Aquest curs CM era l’encarregat de preparar la felicitació de nadal de l’escola i ho ha bordat !  Ens encanta el resultat i volem compartir-lo amb totes i tots vosaltres.  Bones festes a tothom, carregueu-vos de felicitat, salut, alegria, amor i pau !!
Ens tornem… Llegeix més»

Castaween al Pauca !

Hi again !
Estem a punt de viure bons moments de celebració a l’escola.  Els dies 30 i 31 d’octubre hi haurà preparades moltes sorpreses i activitats per fer la festa de la Castanyada i viure màgics moments de Halloween.  L’AFA ens prepararà unes bones castanyes… Llegeix més»

Timbre musical – Cançons que sonaran el mes de setembre

Benvingudes i benvinguts al nou curs !
Segur que estarà ple d’experiències inoblidables.  La música és una d’elles, de les més inoblidables, i per ampliar el nostre món sonor, igual que el curs passat anirem escoltant al timbre musical cançons plenes d’emocions, algunes clàssiques, altres internacionals,… Llegeix més»