Sortim al llibre “Els gegantons de les escoles de Barcelona”

gegantons_coberta_web_baixa-1

El nostre gegantó està al llibre “Els gegantons de les escoles de Barcelona”

Voleu saber-ne més coses sobre ell?

Fa 2,30 m d’alçada i pesa 15 Kg. Es diu Pauka i va ser estrenat durant el curs 2007-08. Està fet de cartró pedra, fusta i roba.

Representa un noi i una noia de l’escola alhora, de manera que té la singularitat de ser dos gegants en un.

No va ser la primera figura de l’escola; la primera va ser el capgrós Pau Casals que representava l’insigne músic i compositor català.

La Pauka va ser creada per nens i nenes de l’escola guiats per  Montse Civit i  Montse Huguet, mares del centre, i Mònica Gatell, tallerista de l’extraescolar de cartró pedra. l’estructura va ser ideada per Jordi Benito i el vestit fou obra de Montse Gatell i Montse Costa. La va crear l’AMPA, però pertany a tota la comunitat educativa.

Si la voleu veure cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *