Gràcia barri matemàtic

Experiència que va néixer a la nostra escola el curs 2013-2014 donant aixopluc a la iniciativa del matemàtic David Barba que, un cop jubilat segueix, segueix treballant de manera voluntària en la formació de mestres. Aquesta experiència és fruit de la inquietud per la renovació i la posada en pràctica de noves metodologies per acostar la matemàtica vivencial als nens i nenes.

Ha esdevingut un Projecte d’Innovació compartit amb altres escoles, enriquit el curs passat amb la celebració d’un congrés matemàtic obert a les escoles de la ciutat.

En aquest projecte, seguim comptant amb la direcció i formació del matemàtic David Barba.  Al llarg del curs, són vàries les trobades per compartir experiències matemàtiques dutes amb els alumnes de diferents escoles de Gràcia.

c2em