FEM PA

Avui, 16 de desembre els/les alumnes de 5è hem fet pa a la classe.Primer hem fet grups de cinc alumnes, hem protegit les taules i ens hem rentat les mans.
Aquesta és la recepta:
-Primer barregem el llevat i l’aigua tèbia.

-Desprès passem la farina i… Llegeix més»

VISITA DEL Sr. FRANCESC

Montmeló, a 26 de novembre
Avui a la tarda ha vingut el Sr. Francesc l’home de la botiga on vam comprar les llavors i les plantes. L’hem esperat a les escales de baix (per on entrem nosaltres).S’ha estat mig hora, ens ha donat alguns consells i… Llegeix més»

EL TIÓ

Aquests dies, si passeu pel vestíbul de l’escola, hi trobareu un visitant molt especial: és el tió.Com cada any, hem estat els nens i les nenes de P-3 els encarregats d’anar-lo a buscar al bosquet del costat de l’escola. Feia fred i per… Llegeix més»

TALLERS DE NADAL

Els nens i les nenes de P-4 i P-5 ens hem trobat aquests dies per fer uns tallers de Nadal. En aquesta activitat, hem pogut triar quina volíem fer d’entre tres possibles manualitats, i les hem confegit amb materials de tota mena: plastilina, cartolina, oueres,… Llegeix més»

TEATRE PELS ALUMNES DE CICLE INICIAL

Els nens i nenes de sisè vam representar quatre obres de teatre pels alumnes de cicle inicial per celebrar la Castanyada.Totes les obres van ser creades per nosaltres. Sisè B va representar “El ratolí entremaliat” i “El repte dels dimonis” i sisè A representà “On… Llegeix més»

OBRES A L’ESCOLA

Hola, som dues alumnes de 6è i volem ensenyar-vos com van les obres de la pista i dels nous vestuaris. Pel que fa a la pista, podeu veure a la següent fotografia que ja està totalment coberta.

En canvi els vestuaris estan molt més endarrerits… Llegeix més»

PANELLETS A P-5

Una de les activitats que hem fet els nens i les nenes de P-5 per celebrar la castanyada ha estat elaborar panellets. Com que ens ha agradat molt, us volem explicar com els hem fet.Primer de tot, cal preparar els ingredients:– farina d’ametlla– sucre–… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA

Els Astronautes i els Pirates de 2n i els Surfistes i les Zebres de 1r vam celebrar la festa de la Castanyada.
Divendres al matí els companys de 6è van venir a les nostres classes a fer-nos representacions d’uns contes que ells mateixos havien inventat. Va… Llegeix més»

FEM PANELLETS

Hola a tots i a totes, ja fa temps que hem començat l’escola de nou i de les vacances ni ens recordem.Reprenem el nostre bloc amb una activitat ben dolça. FEM PANELLETS!Tots els alumnes de cicle superior vam aprendre a fer panellets el passat dijous… Llegeix més»

ELS ANIMALS

La classe dels dinosaures i les girafes estem estudiant els animals.Hem anat a Marineland a veure els mamífers aquàtics i les aus. En el Corredor hem après moltes coses dels rucs.Les dues sortides han estat molt profitoses i divertides.