Projectes de suport pedagògic

• Pla d’informàtica.
  • Psicomotricitat a Educació Infantil.
  • Impuls a la lectura i biblioteca escolar.
  • Joc simbòlic a Parvulari utilitzant els racons com a metodologia de treball.
  • Projecte d’innovació en llengua anglesa per fomentar i millorar l’expressió oral en aquesta llengua des de P4.(A partir de tercer els alumnes utilitzen l’aula d’auto-aprenentatge i realitzen activitats al llarg del curs per conèixer  la cultura anglosaxona i practicar l’ idioma).
  • Educació en valors: tutories individualitzades i en grup per aprendre valors cívics i socials.
  • Projecte d’Expressió Artística, Visual i Plàstica com a base perquè els nens puguin conèixer artistes d’especial rellevància tant a nivell local com mundial i poder practicar diferents tècniques per expressar els seus sentiments, idees, emocions…
  • Consciència fonològica.
  • Natació escolar, adreçada a l’alumnat de 2n de primària.
  • Mirart  (Clicar per saber més informació del projecte)
  • Programació i robòtica.