Part estratègica

DIAGNOSI

A l’Institut escola Onze de Setembre escola hem utilitzat l’eina Selfie per tal de poder realitzar la diagnosi del nostre centre educatiu.

OBJECTIUS

En aquest apartat apareixeran els objectius que es concretin a mitjà termini (3 o 4 anys). Partint de la diagnosi seleccionarem i prioritzarem els principals objectius a tractar.

PLANIFICACIÓ I SEGUIMENT

En aquest apartat s’inclouran les accions detallades per tal d’assolir els objectius fixats. Per cada activitat indicarem la seva temporització, els responsables i els recursos necessaris.

AVALUACIÓ I MILLORA

Aquesta fase es concretarà en indicadors d’assoliments per a cada objectiu i en indicadors de seguiment de cada activitat. De la mateixa manera, s’especificarà quan es farà l’avaluació periòdica de la EDC que s’ha dissenyat.