El Nadal a l’Onze.

Aquí teniu les actuacions nadalenques dels diferents alumnes de l’Onze. Bones festes a tothom!

(Recorda que per veure el vídeo has de tenir la contrasenya del centre. Aquesta contrasenya va ser enviada per correu electrònic el 12-11-2020)

Educació Infantil
Primer A
Primer B
Segon A
Segon B
Segon C
Tercer A
Tercer B
Quart A
Quart B
Quart C
Cinquè A
Cinquè B
Sisè A
Sisè B
Primer de la ESO

Taller de cinema amb pantalla verda a tercer i quart de primària.

Els alumnes de CM han realitzat un taller per aprendre llenguatge cinematogràfic mentre roden una sèrie de curtmetratges muts!

Uns dies abans de realitzar el curt, els nens i nenes van triar, a partir d’una història pre-elaborada, què els passarà i com acabaran els seus curtmetratges.

Finalment, al plató de croma van rodar aquestes petites pel·lícules amb els alumnes i els hi van explicar aspectes del cinema com: “Per què comencem una escena concreta amb un pla general? I una altra amb un pla sencer? Per què rodem les escenes desordenades? Com rodem una escena amb pantalla verda quan després hi hem d’aplicar efectes especials?

Aquí teniu el resultat final:

Vídeo de celebració dels 20 anys de l’Onze!

El passat dia 11 de l’onze, tots els alumnes de l’escola, dels més petits als més grans, van participar en un vídeo col·lectiu tal de per celebrar els 20 anys del nostre Institut escola. Aquest va ser el resultat. Esperem que us agradi!

Ambients a Educació Infantil.

Els infants de P4 i P5 hem començat els AMBIENTS.
En el vídeo us ensenyem el que estem fent cada setmana.
Ens ho passem molt i molt bé!!!

L’Onze fa 20 anys!

El passat 11 de le novembre, l’Escola Onze de Setembre va celebrar els seus 20 anys com a escola, coincidint també amb la posada en marxa de l’Institut escola.

Les revistes elsot.cat i diarisantquirze.cat, han publicat dos articles fent esment als actes de celebració que es van dur a terme a l’Institut escola. Feu clic al link de les revistes i hi podreu accedir.

Malabars a 1r d’ESO.

La setmana passada els alumnes de 1r d’ESO van poder gaudir de la visita d’uns malabaristes rodamons durant l’hora d’Educació Física. La proposta es basava en oferir l’experiència de persones que viuen en el món de l’espectacle i l’expressió corporal. I tot això, en el  marc de la unitat de malabars que estem realitzant.

La sessió va permetre a l’alumnat reconèixer una transferència dels continguts treballats a l’aula amb una aplicació real al món que els envolta. A més, cada equip de treball va poder comptar amb el modelatge i suport dels malabaristes per ajudar-los en la construcció del procés creatiu de l’espectacle final que havien de preparar de cara a la darrera sessió de la unitat didàctica. Abans d’acabar la sessió, els alumnes van poder fer una roda de preguntes per descobrir experiències personals i laborals dels convidats durant els seus viatges i les seves participacions de voluntariat arreu del món.

PLA D’ORGANITZACIÓ DE L’INSTITUT ESCOLA ONZE DE SETEMBRE CURS 2020-21 I MESURES EXTRAORDINÀRIES DE SALUT

Benvolgudes famílies, us adjuntem el Pla d’Obertura del nou curs escolar 2020-21, que s’iniciarà el proper dia 14 de setembre, així mateix us enviem  la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i  l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació“.

· Pla d’Obertura del nou curs escolar 2020-21

· Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles

· Altres recomanacions i procediment d’actuació

Sol·licitud d’ajut de menjador escolar (Curs 2020 – 2021)

“Benvolgudes famílies,

L’Ajuntament de Sant Quirze ens ha comunicat la següent informació:

Us informem que s’obre la convocatòria dels Ajuts econòmics de menjador escolar curs 2020-2021.

Presentació de sol·licituds:

• Del 10 de juny fins a l’1 de juliol (Ambdós inclosos)

Es pot realitzar de forma telemàtica (recomanable) a través de la pàgina de l’ajuntament de Sant Quirze del Vallès:

Enllaç al tràmit: https://seu.santquirzevalles.cat/DetallTramits/_XiOTuxJ_odM-lY5g4Yif7aFbePEkus7ey5XUYQSe-6s

O de forma presencial amb cita prèvia:

Trucant al telèfon 662 398 790 (De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores)

Casal Serra de Galliners

Adreça: C/ Pintor Vila-Puig, 22

Horaris: de dilluns a divendres, de 9 a 13.30 h i dimarts de 15 a 17.30 h.

Centre Cívic Torre Julià

Adreça: C/ Josep Mitats, 10 (08194) Les Fonts

Horaris: dimecres i divendres, de 9 a 14 hores.

En cas de dubtes amb la documentació que cal aportar, podeu trucar al número de telèfon:
(de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h).

Us adjuntem la sol·licitud de la beca de menjador, si és possible, que les famílies la portin omplerta el dia de la cita prèvia, hauran de portar mascareta i un bolígraf.”