Carnestoltes 2020 – Pregó

Ja pots veure el Pregó de la Festa de Carnestoltes 2020, a càrrec dels alumnes de sisè de primària.

Fes clic a sobre de la imatge si vols veure el vídeo.

(Recorda que per veure el vídeo has de tenir la contrasenya de l’escola. Aquesta contrasenya va ser enviada per correu electrònic el 16-12-2019)

Espais a Educació Infantil.

Aquest curs a Educació Infantil hem iniciat un nou projecte els divendres: els Espais. Allà els nens i nenes poden gaudir, aprendre, experimentar, compartir moments i vivències amb tots els grups d’infantil.

Us hem preparat un petit tastet perquè us feu una idea del que es treballa en cadascun dels espais. Esperem que en gaudiu.

P4 i P5 al Cosmocaixa.

Fa uns dies els Dracs i els Dinosaures vam visitar el CosmoCaixa. Allà els Dracs vam fer l’activitat de “Toca toca” on vam aprendre molt sobre alguns animals com l’estrella de mar, la botifarra de mar, la serp, el centpeus…  Els vam poder tocar i les monitores ens van explicar coses de la seva vida i anatomia. La pell d’aquests animals era molt diferent de la nostra i el centpeus feia moltes pessigolles!

Després vam visitar el museu. Hi havia moltes coses divertides i sorprenents! Des de miralls màgics, a figures estranyes i pilotes voladores.

Pels Dinosaures també va ser una visita apassionant, ja que no només podíem veure, sinó que també vam poder tocar  com uns veritables científics. També ens vam endinsar a un “bosc inundat”, que representa una selva tropical on vam veure moltes espècies representatives del Amazones!  Després de la visita al museu, vam anar a fer l’activitat del “Click”, on vam gaudir de descobriments científics a través del joc i l’observació. Vam fer els primers passos dins del món de la ciència i vam sortir molt contents i amb ganes de més!

Hem quedat ben encantades i encantats!

Els vídeos de la Reunió de pares i mares de Tercer i Quart.

Ja podeu veure els vídeos que es van projectar el dia de la Reunió de pares i mares de Tercer i Quart de Primària.

Concert de Nadal 2019

Si voleu veure el vídeo del concert intern de Nadal, enregistrat el dia 19 de desembre, feu clic a sobre de la imatge següent. Aneu preparant els mocadors… Bones festes!

Bones festes!

Us desitgem un Nadal i un any nou ple de bons moments!!

La postal de Nadal és el fruit de la decoració realitzada per tot l’alumnat de l’escola.
.

Videoconferències en anglès amb alumnes d’altres països.

Amb l’objectiu de treballar la comunicació oral en llengua anglesa, la multiculturalitat i el plurilingüisme, aquest any els alumnes de 5è i 6è faran sessions de videoconferència en anglès amb alumnes d’altres països. Aquesta activitat se suma als intercanvis de cartes que fa dos anys que vam començar a fer.

Els primers a provar aquesta experiència, que realitzem amb la web Empatico.org, van ser els nois i noies de 6èA el passat dia 17 d’octubre.

Prèviament vam conèixer alguns aspectes del país dels nostres interlocutors, Romania, comparant territoris, fus horari i idiomes.

A continuació, treballant en grups, vam preparar preguntes i respostes sobre nosaltres.

I finalment, amb tot a punt però alguns problemes de connexió, vam poder veure’ns les cares i fer-nos preguntes per conèixer millor la nostra vida, els nostres gustos i costums i els nostres pobles. Fins i tot vam cantar cançons i vam riure força!

La darrera activitat va consistir a fer una reflexió sobre l’experiència i la conclusió general va ser que els nois i noies de Curtea de Argeș que vam conèixer s’assemblen molt a nosaltres.

Properament gaudiran d’aquestes sessions els altres cursos de Cicle Superior.

Sortida de tardor a Can Barra.

El passat dimarts 12 de novembre els Sols, les Llunes i els Dracs vam anar a Can Barra a observar els canvis produïts per la tardor, com són els colors, la caiguda de les fulles, etc. Vam gaudir de la natura tots junts jugant amb les fulles i al voltant dels arbres.

Sortida a la granja.

El passat dijous els Sols, les Llunes i els Dracs vam anar d’excursió a la Granja. Vam poder veure com sortia un pollet de l’ou, li vam donar de menjar a les vaques, a les gallines, a les cabres i als porcs. Vam poder tocar molts animals de la granja i vam tenir la gran sort de veure néixer un vedell! Ens ho vam passar d’allò més bé!

Els alumnes de P4 – Inici de curs.

Aquí teniu el vídeo que es va poder visionar el dia de la reunió de pares de P4. Esperem que us agradi!