PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ

Benvolgudes famílies, enguany el  PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ per demanar plaça pel proper CURS 2019-2020 (pels ensenyaments d’Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària) serà del 29 de març al 09 d’abril del 2019, ambdós inclosos.

Els artistes a les escoles: Assumpció Espada.

En el marc del projecte educatiu “Artistes a les escoles”, aquest any ens acompanyarà l’artista quirzetenca Assumpció Espada, tota una experta en el món del tapís. Així doncs, al llarg d’aquest mes l’artista mostrarà als infants de l’escola algunes de les seves obres i els ajudarà a crear les seves pròpies creacions.

Cal recordar que aquest projecte neix amb la intenció de que els alumnes puguin gaudir de l’art que ens presenten aquests artistes en primera persona i de que puguin arribar a ser capaços de produir, tot desenvolupant sensibilitats davant les manifestacions artístiques i a la vegada, aprenent a mirar i a treballar conductes com l’observació, la distinció, la relació, la interpretació, l’anàlisi o la síntesi.

La Castanyada a Educació Infantil

Els alumnes van gaudir molt de la festa de la Castanyada. En aquest vídeo teniu una petita mostra d’alguns dels balls i cançons que van interpretar.

Eleccions al Consell Escolar.

Pel present curs tenim eleccions al Consell Escolar del centre, que és el màxim òrgan col·legiat de l’escola a on participen les famílies.

Per això mateix, fem públic el calendari per a poder presentar-se com a candidat/a a ser membre d’aquest Consell Escolar, així com del dia de la votació. Aquest calendari ve marcat pel Departament d’Ensenyament.

Per a veure el calendari i la normativa, feu clic en el següent enllaç: NORMATIVA I CALENDARI.