Tres alumnes de cinquè de primària, finalistes als premis de programació i robòtica MSchools.

Tres alumnes de cinquè de primària han quedat finalistes als MSchools, un concurs de programació i robòtica a nivell de tota Catalunya i celebrat a la Fira de Congressos de Montjuïc (Barcelona). Tots tres, s’havien classificat prèviament entre més d’un miler de programes presentats amb el projecte: Visitem Filipines!, realitzat en el marc del projecte interdisciplinar realitzat a l’Onze.

Dissabte passat, acompanyats de les seves famílies i d’alguns dels seus professors, han participat a la final del concurs, que consistia a resoldre un repte tot fent servir el llenguatge de programació treballat a l’aula: Scratch. Van completar el repte en una hora i mitja i van acabar molt satisfets i contents. I tot i que finalment no van aconseguir la victòria, l’experiència viscuda ja els fa guanyadors. Enhorabona, campions!