Enhorabona campions!

Aquest any els jugadors de l’equip benjamí de futbol sala de l’Onze han aconseguit una fita molt important. Gràcies al treball realitzat durant l’any van aconseguir classificar-se per les Fases Nacionals d’aquest esport. Un torneig que engloba a les escoles millor classificades de Catalunya.

A la fase de grups els nostres jugadors van quedar primers. Després, van haver de jugar una semifinal contra el campió del grup B, i també van guanyar. Finalment, es van plantar a la final del campionat i van competir contra l’escola Salesians de Badalona, un equip molt compacte i que tractava molt bé la pilota. Els nostres campions van jugar molt bé, però no va ser suficient per guanyar el partit.

A part de ser molt bons jugadors, el nostre també ha estat un equip molt esportiu al llarg del campionat. De fet, molts equips que es van quedar pel camí els van estar animar molt al llarg del campionat. Va ser una experiència molt maca.

Moltes felicitats a tots: Luca, Mau, Marc i Eric Nieto, Marc Planas, Jan, Arnau, Biel, Marçal i Cesc! I també al seu entrenador, l’Albert Tarré.