Cloenda del Consell d’infants.

El passat dia 12 de juny, els dos representats de cinquè i els quatre de sisè de primària, acompanyats dels seus pares i mestres, van assistir a l’acte de tancament del Consell d’infants. A l’acte també van assistir tots els representats dels alumnes de les escoles del nostre municipi i l’alcaldessa.

Al llarg d’aquest any els consellers i les conselleres han realitzat moltes activitats al Consell, entre les quals la de fer arribar a l’ajuntament les demandes que havien recollit dels companys i companyes de la seves classes. I arran d’això, sembla que una de les propostes que l’ajuntament ha decidit tirar endavant ha estat l’inici de les obres d’enllumenat de la Pista de Vall Suau. Enhorabona Consellers/es!