Alba Mora (3r ESO), guanyadora del millor cartell de la festa cubana que organitza l’Ateneu del món.

El passat 23 de maig, un jurat format per diferents membres de la localitat, es va reunir per triar el cartell guanyador de la festa cubana que organitza l’Ateneu del món. El cartell més votat pel jurat va ser el de l’alumna de tercer de la ESO, Alba Mora. L’entitat ens ha fet arribar un mail de felicitació agraint l’esplèndida participació que els alumnes de l’Onze han tingut en el concurs. de la mateixa manera, ens ha fet saber que hi havia altres cartells molt ben valorats entre les propostes de l’Onze de Setembre. L’enhorabona a l’Alba!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *