LA MARE DEL BIEL ENS VISITA

El passat divendres, la Sílvia, la mare del Biel, va venir a l’escola a llegir un conte. El llibre, Un sopar de por, era el preferit del Biel, i junts ens el van explicar. Els nens i nenes s’ho van passar molt bé.

Si cliqueu a la imatge, podreu veure alguna foto més.

ACABEM EL 1r TRIMESTRE

El passat 4 de desembre vam tenir una gran sorpresa! Vam rebre una carta del tió i ens deia que l’anéssim a buscar. Els nens i nenes estaven molt il·lusionat i, durant aquest mes, l’han anat posant menjar. L’últim dia d’escola, vam poder fer cagar el tió i també vam gaudir d’un esmorzar de Nadal molt bo.

A més a més, el passat 18 de desembre, els nens i nenes van poder gaudir del taller de decoració d’hivern. Ens ho vam passar molt bé i va quedar molt bonic!

Per veure les fotografies cliqueu a la imatge.

TALLERS INTERNIVELL 1R TRIMESTRE

Durant aquest primer trimestre s’han estat realitzant diversos tallers internivell. La temàtica d’aquests tallers han estat l’experimentació, la cuina i la relaxació.

Al taller d’experimentació s’ha preparat un mini coet que s’ha enlairat a partir d’una reacció química.
Al taller de cuina s’han elaborat unes galetes de civada i plàtan.
Al taller de relaxació s’han fet postures de ioga, massatges relaxants…

L’alumnat ha gaudit molt d’aquestes sessions.

A continuació, clicant damunt de la imatge podreu veure un recull de fotografies dels diferents tallers.

 

ANIVERSARI NELLY

Hem celebrat l’aniversari del Nelly d’I4! MOLTES FELICITATS! Ja tens 4 anys. L’Artimza la seva mare i el Nelson el seu pare ens han vingut a explicar el conte “Petites històries de dinosaures”. Un conte molt divertit i molt encertat, ja que al Nelly li encanten els dinosaures. Moltes gràcies, família per aquesta estoneta.

Si cliqueu la imatge veureu alguna foto més.

PROJECTE PRINCESES I CAVALLERS: Ens visita la família de l’Ona

El divendres passat va venir a l’escola la Marianna, el David i el Pau, els pares i germà de l’Ona del grup d’infantil. Ens van representar amb titelles el conte de “La llegenda de Sant Jordi”. Quin castell i quines titelles més boniques van fer, uns grans artistes, ens van agradar moltíssim i va ser molt divertit, vam riure molt quan el drac perseguia les ovelles que s’amagaven entre els nens i les nenes de la classe.

Si cliqueu la imatge podreu veure alguna foto més.

Moltes gràcies per aquesta estona que hem compartit junts i juntes i per fer-nos riure tant!

ANIVERSARI MARC

Aquesta setmana hem celebrat l’aniversari del Marc d’I3! MOLTES FELICITATS! Ja tens 3 anys. La Carmen la seva mare i el Miquel el seu pare ens han vingut a explicar el conte “¿Por qué no llueve?”. Un conte molt bonic i el Marc que el coneixia molt ha estat ajudant als seus pares i ho ha fet genial. També ens ha regalat un joc de fusta de números, segur que li traurem molt profit, ens ha encantat! Moltes gràcies, família per aquesta estoneta i pel regal.

Si cliqueu la imatge veureu alguna foto més.