El drac Pepe

Ahir dilluns vam tenir una visita molt especial a l’escola, va venir a veure’ns el drac Pepe, i és que els nens i nenes estaven molt emocionats perquè fa poquet van fer una trobada de gegants, capgrossos i dracs a Montoliu de Lleida i van batejar el drac Pepe, així que la Sònia que el coneix molt bé, el va portar a l’escola i ens va explicar com està fet, com es mou i moltes coses més, vam passar una molt bona estona. Moltes gràcies Sònia!

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Aniversaris octubre

El passat 8 d’octubre va ser l’aniversari de la Carla d’I3, ja té 3 anys. Ho vam celebrar a la classe i ens ho vam passar molt bé. Ens va regalar un conte molt bonic de la tardor que es diu “El tresor de la tardor” ens agrada molt mirar-lo i fer algunes de les activitats que ens proposa. Moltes gràcies.

 Cliqueu la imatge per veure més fotos

 

Aquest mes també hem celebrat l’aniversari de la Laia i hem ballat molt, va fer anys a l’agost i estava molt il·lusionada en compartir un regal amb la classe, ens ha portat unes casetes de fusta que utilitzem per mirar els dies de la setmana, moltes gràcies Laia, ens ha encantat.

Cliqueu la imatge per veure més fotos

 

 

 

 

 

 

Comiat de l’Helena Parisi; #unadinoi

Avui, l’Helena acomiada la seva etapa a l’escola per començar una nova aventura a l’institut. Al llarg d’aquests anys, l’Helena ha deixat una empremta inesborrable en tots nosaltres: companys, amics, mestres… Per això, sempre serà #unadinoi; una de les nostres.

Aquest vídeo és un regal per a ella. Un vídeo que, en veure totes les persones que hi participen, l’Helena tingui present l’exèrcit de gent que té al seu costat. Única al curs, però mai sola, sempre una de les nostres. Helena, vagis on vagis, sempre pots comptar amb nosaltres.

La Bruna i jo hem col·laborat i unit forces en allò que més ens agrada fer, per crear-li un regal que pugui gaudir per sempre. Treballar amb la Bruna i el seu talent ha estat un plaer immens i un orgull; aquest vídeo no seria el mateix sense ella.

Sense més dilacions, la Bruna i jo us presentem: “Helena Parisi #unadinoi”.

Colònies a Tamarit – Dia 3

Informen l’Aina i el Quim, avui… ja tornem!!

Avui al matí; els nens i nenes de primer i segon han fet un mapa del tresor antic. Els de cicle mitjà i superior han fet un joc de “Hundir la flota”. Després hem fet una recerca del tresor del pirata Punta mora, primer hem hagut de montar el mapa del tresor i després hem seguit el mapa a la casa del pirata Punta mora i hem trobat el tresor.

Fins aquí els nostres dies de colònies ens ho hem passat molt bé; l’any que ve més!

Ens hem fet una foto tots junts. Cliqueu-hi per veure MÉS IMATGES

Segon dia de colònies

Bon vespre des de Tamarit; som el Jan i la Jana i us explicarem el segon dia de colònies.

Al mati els de cicle superior i mitjà hem escalat uns penyasegats  per arribar al castell de Tamarit. Hem visitat cales i ens hem fet fotos molt xules.

Els de cicle inicial han estat fent jocs cooperatius a la casa de colònies amb els monitors.

Els de infantil han arribat a mig matí i han descobert la casa.

Per la tarda, tots hem anat a fer una caminata fins la platja.Els de cicle inicial i infantil, han fet algunes activitats però, com que feia molt vent, han vingut a fer les activitats a la casa de colònies. Els de cicle superior i mitjà, ens hem quedat una estona més, ens hem pogut mullar els peus i, després d’una estona, hem tornat a la casa de colònies. Ha estat un dia esgotador però molt divertit.

Jan i Jana

Cliqueu a la foto o a aquí per veure més imatges!

 

La Mona ’24

Hem arribat al final de trimestre, i amb ell, també han arribat les mones a l’escola. El passat dijous tots els nens i nenes de l’escola van poder “manufacturar” el seu donut-mona per berenar. I com és habitual, tots els/les alumnes van acabar gaudint de l’últim dia de trimestre al Punt Eco, on els valents i valentes del pis de dalt, hi van anar en bicicleta.

Cliqueu AQUÍ o a les imatges per poder veure més fotografies de tot plegat.

Bona setmana santa!