La Laura ens visita!
06/06/18La Laura, mare de l’Èric de P3, ens va visitar a l’escola. Als més petits els hi va explicar com es van extingir els dinosaures. També van fer un experiment per conèixer com esclaten els volcans.
Per als mitjans i grans va preparar un taller sensacional de “transferència d’imatges” a ampolles de vidre i petites soques de fusta. Tots els alumnes van gaudir molt de les activitats. Gràcies per la teva visita, Laura!
Feu CLICK AQUÍ per veure més imatges.








