Cuina 3 – 2n grup!
29/05/19I aquesta és la darrera recepta que treballarem enguany! Brotxeta de fruites variades amb xocolata desfeta freda! Que boooooo!
Fes click per veure més imatges!
I aquesta és la darrera recepta que treballarem enguany! Brotxeta de fruites variades amb xocolata desfeta freda! Que boooooo!
Fes click per veure més imatges!
Us deixo unes preses aèries de la platja de Tamarit amb els nens i nenes de l’escola gaudint-la a fons. Passeu bona festa major!
Hola! Som l’Ariadna i la Júlia M. Avui hem anat a una excursió als penya-segats molt xula; hem vist moltes coses i amb molt bones vistes a la platja. A la tarda, hem fet una excursió pel bosc i hem acabat a la platja. Ens han dit que ens podíem mullar fins als genolls però alguns ens hem mullat fins la cintura. Ens ho hem passat pipa!
Fins aviat!
Ari & Júlia M.
La Laura, mare de l’Èric Pallerol de P4, ens ha vingut a visitar a l’escola. Hem passat una tarda molt divertida on hem gaudit de la infinitat de possibilitats que ens ofereix una caixa. Quan hem arribat al menjador ens hem trobat amb la sorpresa de visitar un castell i diferents cases molt ben decorades.
De nou moltes Gràcies Laura!!!!
Feu CLICK AQUÍ per veure les imatges.

Ahir vam iniciar la primera tarda de tallers d’aquest tercer trimestre. Aquesta vegada, pel taller de Creativitat3 hem optat per l’escultura, bombolles de colors i pinta amb cola i sal. Un cop enganxada la sal la vam tenyir de colors amb colorant i pintura. Va ser una tarde molt divertida amb les bombolles de color. Aquí us deixem una petita mostra del taller.
Creativitat 3r trimestre from LAURA SANTIVERI RIBALTA on Vimeo.
Al mes de març i abril hem treballat l’emoció de l’AMOR.
L’Amor l’hem treballat amb els contes de: Així és el meu cor de Jo Witek (Editorial Bruño), Petons, petons de Selma Mandine (Editorial Miau), Endevina com t’estimo de Sam McBratney i De quin color és un petó? de Rocio Bonilla.
Ens vam plantejar la pregunta que vol dir AMOR? i van sorgir aquestes respostes: abraçades, petons, estima a la família i els amics i casar-se.
Com activitat realitzades primer vam pintar mandales relacionades amb l’amor, en el moment d’explicar el conte De quin color és un petó? Es van regalar entre ells un petó pintat amb paraules boniques al darrere per tal d’expressar el seu amor entre ells.
Un altre dia vam fer una “brotxeta de l’amor” plena de dolços de llavis i de cors on van escriure missatges per la família per tal d’expressar tot l’amor que us tenen.
CLICANT AQUÍ podeu veure algunes fotos de les sessions de treball.
https://photos.app.goo.gl/Q9vs5rgQJLZTEqDg6
L’AMOR ÉS EL TRESOR MÉS IMPORTANT QUE TOTHOM POSSEEIX…EL TENIM DINS NOSTRE I EL REPARTIM AMB QUI MÉS ESTIMEM
El passat divendres 12 d’abril, darrer dia del 2n trimestre, tota l’escola vam celebrar la Mona (una mica anticipada) a l’establiment Punt Eco de Lleida. Un cop més, els grans i mitjans de l’escola hi van anar en bicicleta. Mentres arribaven, els petits de l’escola els esperaven al Punt Eco, fent una manualitat. Tots junts van passar un dia fantàstic, amb bon temps, caliu i molt entreteniment.
Passeu tots una bona setmana santa!
Feu click a la imatge per veure’n més.